Beoordelingen van Mr. Sushi Amersfoort

Recente recensies

4.0
Stephanie
gisteren

Vond de avocado die in de rol zat er niet heel fris uitzien. Er zaten echt donkerbruine stukjes tussen.

Ikram
26 september 2022

Voorheen altijd tevreden. Bestelling zou om 21.20 komen werd voorspeld. Vervolgens om 21.30 een mail dat het onderweg is, een UUR later ontvangen... gebeld en aangegeven dat ik het jammer vindt dat er een mail gestuurd wordt met dat het onderweg is en dat het vervolgens na een uur pas er is als antwoord kreeg ik"het was druk sorry. Maar ik moet nu echt ophangen want we gaan sluiten. Fijne avond" :)............

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Su
24 september 2022

Normaal vaste klant, alleen dit keer was het toch echt zeer slecht. Sushi kwam al aan alsof het in de achtbaan had gezeten helemaal verschoven en alles door elkaar gemixt. En letterlijk iedere rol viel helaas uit elkaar. Zeer jammer zo is sushi eten niet fijn. Bezorgtijd ook langer dan aangegeven.

Willempie
24 september 2022

Lekker genoten op de vrijdagavond. Goed begin van het weekend. Top kwaliteit:)!!

Tijmen
23 september 2022

Studentenbox was heerlijk. We hadden verder nog een crispy salmon besteld, maar kregen een crispy chicken.

Veronica
21 september 2022
Angelique
13 september 2022

De doos was waarschijnlijk op zijn kant vervoerd, waardoor de sushi op elkaar kwam te zitten. Beetje jammer, maar de sushi was verder heerlijk!

Hannah
12 september 2022

Enorm tevreden over Mr Sushi! Altijd echt lekkere sushi, snelle bezorging, echt mijn vaste plek om sushi te bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
10 september 2022

De sushi is altijd heel lekker, maar de laatste paar keren dat ik bij jullie heb besteld duurt de bezorging drie kwartier op De Mui 15 in Amersfoort. Daardoor zijn de gyosa en crispy salmon lauw of koud. erg jammer!

Petra
9 september 2022

Heerlijke pokebowl

Dirk Wisman
9 september 2022

De bestelling was ongeveer 10 minuten te laat. Maar dit werd in de mail netjes aangegeven. Hier heb ik dan ook geen problemen mee. Op het gebied van kwaliteit en bezorging ben ik tot nu toe altijd zeer tevreden geweest. Echter deze keer waren alle sushi's in de box in elkaar geschoven. De box was dus scheef gehouden. Daarnaast waren de sushi rollen niet van goede kwaliteit. Meer dan de helft van de rollen was losgelaten en dus geen rondje meer. Oorzaak vermoedelijk te droge rijst tijdens het rollen of de rol was niet goed aangedrukt tijdens het rollen. Hopelijk volgende keer weer okee.

Jochem
8 september 2022

Sushi was koud en taai. Bezorging duurde erg lang… jammer, vorige keren was de kwaliteit vele malen beter…

Miranda
4 september 2022

Snel en vers. Altijd lekker

J
2 september 2022

Edamame boontjes waren overgaar, niet meer lekker van smaak en structuur. Fried rolls waren aanleiding om hier te bestellen. Topping voor beide rollen hetzelfde, gebakken ui, overdaad in smaak. Niet hele smaakvolle sushi.

Jason raayen
1 september 2022

Het eten was lekker, helaas heb ik wel een paar opmerkingen. Ik had bij mijn pokebowl zeewier salade toegevoegd, die kon ik niet vinden. De zalm was wat taai, ik moest dat goed doorkauwen. Normaal ben ik verliefd op zalm, maar deze viel tegen. Voor de rest was het lekker, goede bonen, goede surimi, genoeg rijst

Toon
1 september 2022

Wij bestellen altijd bij Mr. Sushi. Kwaliteit is ook altijd goed, alleen de laatste keer minder. De boontjes waren minder vers en erg zompig. Daarnaast vonden we meerdere stukjes plastic terug in een soort sushi, wat uiteraard niet hoort. Verder heerlijk genoten zoals altijd.

Francine
29 augustus 2022

De Poke bowls zijn erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susanne Hofte
17 augustus 2022

Heerlijke sushi en snel bezorgd!

Maike
15 augustus 2022

We bestellen hier vaak en zijn altijd erg tevreden. Normaal gesproken is de bestelling altijd keurig op tijd. Dit keer hadden om half 6 al besteld om de sushi om 19.15 te laten leveren. Het werd echter pas een uur later bezorgd! Dit viel ons erg tegen, zeker omdat we eigenlijk geen tijd meer hadden om het op te eten omdat we weg moesten.

A. de Lange
14 augustus 2022

De bestelde Duckroll (10 euro) en 1 van de 2 Nigiri Sake (4 euro) zat niet bij de bezorging. Daarbij werd het eten 3 kwartier te laat bezorgd en waren jullie telefonisch niet goed te bereiken. Zal druk zijn geweest en niet jullie intentie, dus verder geen probleem, maar terug storting van 14 euro lijkt mij niet meer dan logisch. Alvast bedankt Met vriendelijke groet, A de Lange

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K. Vermeer
14 augustus 2022

Te veel rijst, te weinig groenten in de poke bowl kip. Kip was verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
14 augustus 2022

Sushi was smakelijk, echter 2,5 uur gewacht op bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alice Rompelman
14 augustus 2022

Ik had een bestelling geplaats met als bezorgtijd 18:30. Om 18:45 was de bestelling nog niet bezorgd dus besloot ik te bellen. Aan de telefoon werd verteld dat hij net de deur uit was en dat het nog een kwartier zou duren. Vervolgens heb ik nog 25 minuten op me eten kunnen wachten. Ik heb in totaal 40 minuten moeten wachten op me bestelling. Daarnaast hebben ze dit niet doorgegeven. Ik kwam er alleen achter doordat ik zelf heb gebeld terwijl ze me telefoonnummer en mailadres hebben.

Mathijs
13 augustus 2022

Super personeel en vooral super verse Sushi

Marie
12 augustus 2022

Prima sushi. Lekkere rijst, en de andere ingrediënten ook lekker. Prijs/kwaliteit verhouding dankzij de actiecode ook prima.

Thijme
9 augustus 2022
Martin
5 augustus 2022
Daphne
4 augustus 2022

Heerlijke poke-bowl en qua inhoud meer dan voldoende

V
3 augustus 2022
Marianne
3 augustus 2022

Super lekkere en verse boké bowl. Heerlijk met dit warme weer!

Shar
31 juli 2022

Helaas miste de nigiri + bezorging aan de late kant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lise
29 juli 2022

Had gekozen voor 18:30 bezorging. Eten kwam behoorlijk later, waardoor mijn vriendin zonder eten naar huis is gegaan. Ondertussen wel al een mail gekregen een half uur voor de gekozen bezorgtijd dat de bestelling onderweg was (woon minder dan 5 min bij de vesting vandaan)

M
28 juli 2022

Was heerlijk zoals altijd!

Y
28 juli 2022

Weer goed als altijd. Dit keer was er helaas (voor de eerste keer) een foutje gemaakt, maar dit werd geweldig opgelost. Bezorging was snel.

Lianne
25 juli 2022

Niks mis met de bezorging maar als je nadrukkelijk aangeeft geen stokjes en gember (en je dit ook op je site zet als zijnde geen verspilling) en dit dan toch altijd bezorgt… dan vraag ik me af waarom je een keuze geeft. Jammer! Eten verder goed.

Mel
17 juli 2022

Het kwam wat rommelig aan helaas. De bezorger heeft vast haast gehad. Daardoor niet minder lekker gegeten hoor, heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ouarda Zaghdoud
15 juli 2022

De lekkerste sushi van Amersfoort.

Diederik
15 juli 2022

Sushi heerlijk, bezorgtijd lang!

D
14 juli 2022
Fred
8 juli 2022
Janneke Swart
8 juli 2022

Ik bestel al heel lang bij jullie en was altijd heel tevreden. Maar wat er gisteren is gebeurd weet ik echt niet. De sushi had een vieze bijsmaak, de ura maki ebi tempura roll was niet knapperig, zelfs de wasabi en sojasaus waren anders dan normaal en gewoon echt vies. Erg teleurgesteld.

Thijme
2 juli 2022
M
1 juli 2022

Zoals altijd weer super lekkere en verse sushi!

Han
27 juni 2022

Altijd heerlijke sushi, aardige bezorgers, echt een aanrader om hier te bestellen!

Ricardo
27 juni 2022
Ali
26 juni 2022

het eten was erg lekker, maar de sushi zelf zag er niet uit. het was helemaal uit elkaar gevallen... erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex kok
24 juni 2022

Eten was verkeerd bezorgd en het goede was 2 uur te laat

Anna
19 juni 2022

Net zoals altijd super lekker!!

Lisa
19 juni 2022

Heerlijk gegeten en snelle bezorging :)

Bakker
18 juni 2022

Heerlijke sushi, specials zijn favoriet.

Ikram
18 juni 2022

Heerlijk :)!!

Leonie
17 juni 2022

Heerlijke sushi, kreeg zelfs wat extra sushi omdat we wat langer moesten wachten. Goede service!

Anna
12 juni 2022

Het was weer heerlijk!! Zoals altijd genoten en snelle bezorging!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joris van der Borch
11 juni 2022

Haal altijd sushi hier en altijd tevreden tot vandaag. Zelden zo slecht gegeten alles was in een bak gegooid en niet lekker .

Anna Korteland
10 juni 2022

Zoals altijd weer super gegeten!! Zeker aan te raden. Het eten was er binnen een half uur & ook weer super lekker!

Manel
9 juni 2022

De sushi was meer dan van top kwaliteit. Er wordt echt geluisterd naar wat je vraagt plus echt snelle en geweldige bezorging. Blijf hier bestellen en het blijft goed!

Jannah
9 juni 2022

Normaal gesproken helemaal prima maar nu al sinds vannacht buikpijn!

Sanne
7 juni 2022
Vincent de Witte
6 juni 2022

Kwaliteit is werkelijk fantastisch alleen je moet wel geduld hiervoor hebben. Vorige bestelling mochten we bijna 2 uur op wachten. Dit keer 3 uur. Kortom, bestelling op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
5 juni 2022

In totaal bijna twee uur gewacht Bestelling afgeleverd zonder verpakking, was wat rommelig Kwam waarschijnlijk ook door het slechte weer Helaas zonder wasabi en gember

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Feenstra
3 juni 2022

Bezorger erg netjes en vriendelijk. Sushi was slecht gerold en niet de kwaliteit die ik gewend ben. Vooral de ebi tempura was melig en flauw. Zonde! Volgende X beter hoop ik.

Maureen Hendriksen
30 mei 2022

Meestal 3 kwartier te laat. Nog nooit op tijd geweest en dat is jammer.

Angelique
30 mei 2022

Door personeelstekort na bijna 2 uur pas bezorgd. Kan gebeuren, maar was wel jammer!

Dana
27 mei 2022

Was weer lekker en op tijd bezorgd

TBaeten
27 mei 2022
Mirjam
25 mei 2022

Super lekkere sushi en service! Vind ze persoonlijk en mijn visite ook erg goed en smakelijk.

Sandra
25 mei 2022
Hans
24 mei 2022

Geheel naar wens! Bestellen en bezorgen gingen prima en het eten is lekker.

Bo
23 mei 2022

Als we hier bestellen is het ALTIJD heerlijk, echt een aanrader. Deze keer kregen we gratis drankje erbij. Echt een fijne verassing! Wij zijn vast klant!

Elisabeth
22 mei 2022

het was weer heerlijk! beste sashimi in de stad en lekkere maki en uramaki. minor detail: ik had aangegeven 4 paar stokjes te willen en we kregen er maar 3 (idem voor sojasaus enz), maar dat was geen ramp. ben ook heel blij dat Mr Sushi niet standaard 1000 doosjes wasabi meelevert (verspilling!) maar dat je zelf kan aangeven hoeveel je wil.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam Van Coillie
21 mei 2022

Kwaliteit was minder dan andere keren. Rijst viel uit elkaar en de topping was minder. De bezorging was een half uur te laat en had de order al op tijd in de middag geplaatst.

Frank
21 mei 2022

Lekkere (vegetarische) sushi, vriendelijk personeel, voordelige acties en - zoals gisteren, ondanks de hevige regen - een bestelling die precies op tijd is. Daarnaast de besteloptie om vanwege overconsumptie en milieu geen wasabi, extra soja, gember of stokjes mee te geven. Top. Wij bestellen nu al een poosje bij Mr. Sushi Amersfoort en als het aan ons ligt, gaan we daar fijn mee door.

Jolanda
14 mei 2022

Heerlijk! Snelle levering!

Eline
12 mei 2022

Eten is top, bezorging is snel

Marjolein
9 mei 2022

Altijd goede sushi, zowel de sushi sashimi en poké bowl! Ik blijf hier naar toe gaan, helaas vandaag de avocado vergeten in de bowl.. Maar buiten om dat een echte aanrader!

Julian
9 mei 2022

Was heerlijk

Jolanda
9 mei 2022
M.
8 mei 2022

Prima eten, op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Antonio
3 mei 2022
EA
2 mei 2022

Snel en gewoon goed! Zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Milou
30 april 2022

Heerlijke sushi, erg snel bezorgd!

Joyce
30 april 2022

Hele lekkere sushi en een grote bal edemame yum🤘🏼

Sven
28 april 2022

Beetje vlakke smaak. Dit moet je zeker niet elke week bestellen.

Marlous
28 april 2022

Altijd top en heerlijk! Alleen jammer dat er nu al voor de 4e keer op rij WEL stokjes, soya enz in de tas zat, terwijl ik steeds alle sustainable opties toevoeg aan mijn winkelmandje en ze met HOOFDLETTERS op de bon getypt staan. Erg zonde en jammer! Wel een top optie!

Wendy
27 april 2022

Altijd lekker en meestal ook snel geleverd

M
27 april 2022
Bo
24 april 2022

Altijd super lekker, veel keuze en snel! Ik besteld hier altijd en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest! :)

SeungHyun
24 april 2022
Adem
23 april 2022

Eten was heerlijk en optijd. Maar geen eetstokjes meegekregen terwijl ik er wel 4 paar had aangekruist. Hierdoor eetstokjes bij de supermarkt moeten aanschaffen wat het allemaal wel lastig maakte.

hesselink
20 april 2022

geen op of aan merkingen top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

seda
20 april 2022

Precies op tijd en heerlijke sushi!

Kooij
19 april 2022

Was weer heerlijk en bezorging netjes en op tijd Top

Eline
18 april 2022
Elise
18 april 2022

Goede portie sushi! Smaakte vers. Gyoza was daarin tegen wat minder, best taai en bij levering niet heel warm. Misschien de volgende keer verpakken in aluminium folie? Bezorging was wel eerder dan verwacht dat was voor ons top! Leuke verassing van de Suprise ei die bij de bestelling zat! :))

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thijs
14 april 2022

Was oké. Helaas waren ze de gember vergeten die ik apart moest bestellen. Ik vind sushi toch een soort verwennerijtje. Dat gevoel had ik hierbij niet.

Monique
13 april 2022

Altijd snel, vriendelijk en meedenkend.

Gerda Smit-Heek
10 april 2022

Was niet zoals ik gewend ben Erg los opgerold en viel daar door uitelkaar. De zalm sushi was wat waterig. Jammer volgende keer beter hoop ik.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Glenn
8 april 2022

Helaas smaakte de tonijn dit keer niet heel goed. Het leek wel alsof deze een beetje oud was, maar de andere 47 bestellingen voorheen, zijn altijd goed geweest en vers. Dus vooralsnog mijn complimenten.

Natasja Hurenkamp
5 april 2022

Helemaal niks op aan te merken, wat een fantastische service! Heerlijk gegeten, en het zag er super mooi uit, top! Volgende keer zeker weer!!

Linda
5 april 2022
Kooij
3 april 2022

De gefrituurde sushi was weer niet plat vervoerd waardoor weer alles op en doorelkaar erg irritant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam Van Coillie
3 april 2022

Uitstekende Sushi, vooral de ‘fried Sushi’ is een aanrader en was erg in trek:-) We hebben zelf de Sushi afgehaald omdat we later thuis waren dan gepland. De Fried Sushi was nog lekker warm gehouden voor ons.

Gerard Pennards
2 april 2022

Bestelling was veel te laat, bijna 2 uur na bestelling, en de bestelling was deels koud en incompleet. De extra bestelde sojasaus en gember was er niet, maar ook niet de standaard wasabi. Volgende keer sneller en compleet aub!

Thijme
2 april 2022
Liselotte
2 april 2022

Sushi altijd goed! Alleen kregen we gewone zalm in plaats van flamed..

Su
31 maart 2022
Rat
30 maart 2022

Sushi was heel lekker en genoeg soyasaus en wasabi. De bezorger was ruim op tijd en uiterst vriendelijk. Een dikke 10 hoor!

Boers
28 maart 2022

Heel veel rijst, erg weinig vulling Boontjes erg hard

Shar
28 maart 2022

Was weer super!

Ger
28 maart 2022

Weer heerlijk sushi gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid Groot
27 maart 2022

Vandaag om 18.06 besteld: zo snel mogelijk. Maaltijd kwam om 19.15 uur. Helaas waren de Ebi Tempura lauw. De Yakitori was volledig koud: alsof het uit de ijskast kwam. De hapjes in de box hadden allen enorm veel rijst. We hebben niet lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin
22 maart 2022

Voor de zoveelste keer super slecht! Al meerdere keren excuus en gratis eten gekregen, maar afgelopen zondag weer drama! Koud, onvriendelijk bezorging, nee na 3 keer achter elkaar drama is t nu tijd om een ander restaurant te zoeken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shayenne
21 maart 2022

Lekkere sushi! En fijne communicatie.

Miranda
21 maart 2022

Half uurtje later ontvangen dan besteld, maar wel enorm genoten van de heerlijke sushi!

Mathijs
20 maart 2022

Wat een heerlijke smaak en super vlot bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JF
16 maart 2022
Ouarda
12 maart 2022

Heerlijk! En lekker vers.

Sheila
11 maart 2022

Heerlijk!!!

Kooij
11 maart 2022

RUSTIGER RIJDEN ALLE GEFRITUURDE SUSHI DOOR ELKAAR

Iris van den Heuvel
8 maart 2022
M.
6 maart 2022
Angelique
6 maart 2022

Lekkere verse sushi en super snelle bezorging! Goed dat ze verspilling tegen gaan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elisa
5 maart 2022

Vrijdagmiddag besteld op zo snel mogelijk, bezorgmoment 1u15m later en op die tijd ook bezorgd. Springrolls waren nog warm. Sushi was erg lekker. Wakame salade vond ik aan de kleine kant. Overall goede kwaliteit.

X
4 maart 2022
Hans
2 maart 2022

Wederom heerlijk gegeten. Pokebowl blijft mijn favoriet, top!

Birthe
1 maart 2022

Ondanks dat ik aangegeven had de vorige keer koude loempia’s binnen te hebben gekregen met de vraag of dat deze keer wel warm kon. Duurde het deze keer weer enorm lang tussen de ‘uw bestelling is onderweg’ mail en de klop op de deur. Hierdoor krijg ik het idee dat de bezorger eerst nog langs andere huizen moet. Begrijpelijk vanwege de tijd natuurlijk, maar ik zou het toch wel fijn vinden om mijn loempia’s nog warm te eten.

George
28 februari 2022

Helemaal top! Ook de extra attentie helemaal super! Bedankt wederom voor het lekkere eten.

Denise Jägers
28 februari 2022
Kaylee
25 februari 2022

Voor de eerste keer hier besteld, doe het nooit meer. Langer dan 2(!) uur gewacht op mijn bestelling, abnormaal. Logischerwijs was de gyoza toen koud en de sushi smakeloos. Afrader.

Heijboer
24 februari 2022

Heerlijke sushi, al vaak via ander account besteld, maar een half uur te laat. Is normaal geen probleem, maar zou aardig zijn als we even gebeld waren i.v.m. kinderbedtijd. Verder zeer tevreden!

Miranda
24 februari 2022

Wat persoonlijk als het niet door een jonge gast bezorgd word maar door een nette jongeman die even netjes bij naam noemt voor wie de bestelling is. Prettige manier zo!

D. van Gaalen
23 februari 2022

Vriendelijk ontvangst, heerlijk en vers

anoniem
21 februari 2022

erg lekker. snelle bezorging

Annemarie
20 februari 2022

Ik snap dat het druk is ook vanwege personeelstekort/ziekte. En ik klaag niet zo snel. Maar het gebeurt steeds vaker dat bestelling echt te laat is. Om 17 uur besteld voor 18.45. Komt de bestelling om 19.20 maar niet compleet en zonder belletje dat die te laat is. Nabestelling komt om 20.30.. ik had de 1e keer met bellen al gezegd dat ik ook prima vond om geld terug te krijgen maar dat hoefde niet, het kwam er meteen aan.. na 40 minuten geprobeerd te bellen maar de telefoon lag er af gok ik want 10 minuten lang aaneengesloten in gesprek. De vorige keer dat het ook zoveel later kwam kreeg ik een belletje en gratis drinken erbij. Nu gaat het niet om het gratis iets krijgen, maar het is wel fijn om tijdig te weten waar je aan toe bent. Bijna 45 minuten later bezorgen als je al 2 uur voor officiële tijd je bestelling doorgeeft, en dan een uur wachten op nabestelling.. Het was beter geweest dat toen ik de 1e keer al belde dat degene aangaf dat het druk was en ik mijn geld voor dat o

Mares
19 februari 2022
Wendy
18 februari 2022

De bestelling zou pas over een uur worden bezorgd, maar na 35 min kreeg ik een bericht dat de bezorger onderweg was, dus was de bestelling er uiteindelijk toch eerder en dat was fijn!!

Maureen Hendriksen
16 februari 2022
Reinoud
15 februari 2022

Een heerlijke maaltijd, precies op tijd en attent bezorgd, en op Valentijnsdag voorzien van een leuke verrassing. Top, tot de volgende keer!

anoniem
14 februari 2022
Alina
14 februari 2022

Heerlijke sushi!! Jammer dat de kip teriyaki en de gyozas zogoed als koud waren. Desondanks drukte wel tijdig geleverd. Attent bonbons bij de bestelling voor valentijn ❤️

Maaike
14 februari 2022

Heerlijk! En zo attent met Valentijn 2 bonbons van de buurt banketbakker erbij. Feest was dat! Dank!

Danielle
14 februari 2022

Slecht, kerrie sushi was op. Ze boden een drankje uit de koeling er voor aan. De loempia’s waren koud. De sushi lag door elkaar heen. Laatste keer dat wij hier hebben besteld. Zonde van het geld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Josephiene
13 februari 2022

We hebben genoten van de sushi! Heerlijk vers en nog op temperatuur, ondanks de drukte van de zaterdagavond.

Suus
13 februari 2022

Het zag er allemaal rommelig uit,smaakte niet heel bijzonder. We hebben het veel beter ooit gehad. Het werd ruim een half uur te laat bezorgd en de loempia's Waren steenkoud. Wij gaan waarschijnlijk niet meer bestellen bij jullie

Kooij
12 februari 2022
Jessica
11 februari 2022

Zoals altijd.. heerlijk! En snel! Top!

E
10 februari 2022

Erg goede sushi!

Thijme
8 februari 2022
René Smink
7 februari 2022
Dirk-Jan
7 februari 2022

Mr Sushi heeft heerlijke sushi, echter is de bezorging echt een onderdeel waar verbetering valt te halen. Helaas niet de eerste keer dat ze minimaal 45 minuten later komen dan gepland.

Eline
5 februari 2022

De bezorger was er op tijd. De poke bowls waren lekker. Een plek om nog eens te bestellen.

Esmee
5 februari 2022
Verburgh
5 februari 2022

Topshushi! Bezorgtijd wat aan de lange kant maar kan gebeuren op een zaterdagavond

Jansen
5 februari 2022

Vriendelijke bezorger, en snelle levering. Eten was heerlijk! Ga zeker nog een keer hier bestellen :)

Jan Pijpekamp van de
4 februari 2022

Online besteld, op tijd geleverd , heerlijk gegeten…. TOP

Floor
4 februari 2022

lekkerman

Irene van den Berg
3 februari 2022
J.S.
2 februari 2022

Super snel bezorgd en alles was heel vers, dankjewel!

Bo
30 januari 2022

Super verse sushi en de bezorger was ontzettend vriendelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
29 januari 2022
Rob
29 januari 2022

Helaas wasabi vergeten

Mirza
29 januari 2022

Bezorging duurde 1,5 uur..

Frédérique
28 januari 2022

Lekker zoals altijd!

Jen
24 januari 2022

Heeerlijk en snel

Sophie
23 januari 2022

Super lekkere sushi, en met de optie ‘zo snel mogelijk bezorgen’ was het al binnen een half uur bij mij thuis! Nu woon ik wel in dezelfde straat maar dit is alsnog heel erg snel. De sushi was ook super lekker en de snacks waren nog heel warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Noortje Haasdijk
23 januari 2022
Ilona
23 januari 2022

Top!

L.
21 januari 2022

Tot in de puntjes perfect!

Eva
21 januari 2022
Fleur
21 januari 2022

Weer heerlijk gegeten. Aangegeven dat ik geen stokjes en ginger wilde, maar kreeg deze keer helaas ook geen wasabi en sojasaus. Snelle bezorging en heerlijk gegeten

Martijn van Dalen
20 januari 2022

Het duurde 1 uur en 20 min voordat er enkel 20 stuks geleverd zijn, terwijl ik 3 min ervandaan woon. Dat vind ik erg zorgelijk dat wij daarom zo lang moesten wachten. Ik betijfel het ten zeerste om hier nogmaals te bestellen. Een leuke tegemoetkoming zou wel op z’n prijs zijn. Groeten, Martijn

Orpheo
16 januari 2022

Altijd heerlijke sushi! Bezorging is ook altijd op tijd! Top restaurant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juliëtte
16 januari 2022

Altijd goede sushi hier. Belde netjes of ze eerder mochten komen

H
15 januari 2022

Altijd lekker, genoeg keus en heerlijk verse sushi!

Ilona
14 januari 2022

Lekkere sushi, goeie poke-bowl en op tijd bezorgd!

Fleur
14 januari 2022

Heerlijke sushi!!

Leroy
10 januari 2022

Eerste keer besteld bij Mr Sushi en het was echt heerlijk!!

De Gans
9 januari 2022

Lekkere sushi en er wordt meegedacht door personeel. Denken in oplossingen en ook uitvoeren. De bestelling was op tijd!

Ilona
7 januari 2022

Goed eten, snel klaar!

Thijme
3 januari 2022
Overweg
2 januari 2021

Bestelling was 45 minuten later dan gepland. Ebi tempura rollen waren helaas hierdoor ook afgekoeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henderine
2 januari 2021

Keurig bezorgd, en het smaakte heerlijk, voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
2 januari 2021

Zelden zulke lekkere sushi gegeten. Kon wel janken zo lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jorn
2 januari 2021

Was heerlijk! Alleen miste de wakame die ik erbij had besteld.

Yasmina
2 januari 2021

Altijd vers en lekker! Bezorging ook goed

Edwin Trumpie
1 januari 2021

We hadden 18.00 uur opgegeven voor de bezorging, rond 17.00 uur werden we gebeld of het iets eerder mocht. We hebben toen 17.45 uur afgesproken. On 18.15 uur gebeld waar de bestelling bleef. Deze bleek met de verkeerde bezorger mee gegeven te zijn. Uiteindelijk kwam de bezorger om 18.45 uur. We zouden een voucher voor 20% korting krijgen voor het ongemak, helaas is deze niet binnen gekomen in de mail.

Levi
31 december 2021

Geweldig eten

Gerdine
31 december 2021
Marielle
31 december 2021

Heel lekker, maar te weinig sojasaus meegekregen

Anai El Hamdioui
30 december 2021

Ooit besteld en toen viel het tegen maar wij kregen korting voor onze volgende bestelling als compensatie en wat heb ik heeeerlijk gegeten zeg. Sushi was fantastisch zeker de moeite waar om te proberen

M
30 december 2021

Heel lekker!

Bergmeester
30 december 2021

Hele lekkere pokebowls en op tijd met de bezorging! Echt een aanrader

E
29 december 2021

Bezorging meer dan half uur te laat zonder enig bericht ondanks bevestiging dat bezorger onderweg was

M Martinez
28 december 2021

Zo niet gewend van Mr Sushi! Eten kwam bijna twee uur later dan bevestigd, koud en incompleet. Chicken wings niet besteld maar gekregen waren vettig en pikant, hebben niks te maken met de "oude" heerlijke chicken wings met sesam

Kim van Breukelen
27 december 2021

Jammer dat het zolang duren voordat het er was. Ook na het bellen duurde het nog langer. Verder een prima bestelling 👌🏻

Romee
27 december 2021

Altijd super ervaringen. Helaas de laatste keer zijn mijn mini loempia's vergeten. Maar verder tevreden!

D
27 december 2021
R. Brons
27 december 2021

I.v.m. de kerst de bestelling zelf opgehaald, werd ondanks de drukte super vriendelijk en snel geholpen. En het eten werd door iedereen zeer gewaardeerd. Top klasse

Miranda
27 december 2021

1e keer hier besteld....qua smaak zeer zeker voor herhaling vatbaar! Qua bezorgtijd, zeer zeker niet! Bestel vaker sushi en die is er altijd op tijd! Als je om 17.00 uur een bestelling plaats, de optie 18.00 uur kiest en vervolgens pas om 18.30 je bestelling word bezorgd.... Ik snap niet zo goed waarom die optie van 18.00 uur er dan is...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
26 december 2021

Het was echt heel slecht. Koud, geen smaak. Het is dat ik vaker bestel en dat het dan goed is, anders was dit de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yasmina
26 december 2021
Bertina
25 december 2021

Normaal echt heel tevreden vandaag niet bezorger een uur te laat hadden we op gerekend in verband met kerst . Maar de warme hapjes waren koud de saus miste 2 van de 3 bakjes sushi zaten zo geschud dat de helft kapot was. Meerdere porties zaten bij elkaar erg jammer moesten alles gaan uitzoeken voor wie wat was. Niet gewend hopelijk was het eenmalig door de drukte met kerst

Noa Jagtenberg
24 december 2021

Hele lekkere sushi, smaakte super vers en het stond al klaar toen ik het op kwam halen! Ik bestel hier vaker en word nooit teleur gesteld.

Danielle
24 december 2021

Heerlijk!!

Vincent Corbee
22 december 2021

Kip smaakte prima. Alleen weinig groente, zeker als je het met de afbeelding op de website vergelijkt. Het was grotendeels rijst met kip.

Supper lekker en crunchy 😋😋
22 december 2021
Suus
22 december 2021

Weer niet op tijd bezorgd terwijl ik smiddags al besteld had en expres als aantekening erbij had gevraagd op tijd te bezorgen. Bezorger was ook niet echt sympathiek en zei vrij weinig. Kwaliteit was minder dan de vorige keer ik denk door de drukte echt jammer zo.

Laura
22 december 2021

De sushi was te laat en dit is al 2x eerder gebeurd. Dat is wel jammer. Verder was de sushi zelf wel erg lekker!

Tom
22 december 2021

Een gratis rol bij 25 euro is wel mooi, maar je ziet duidelijk dat er elke keer bezuinigd wordt op de sashimi tonijn en deze keer yakitori paling besteld, die was dezelfde prijs, maar de helft in grote in vergelijking bij de andere zaken. Het is uiteindelijk goedkoper, maar dat merk je in de kwaliteit

Bos
20 december 2021
Lianne
19 december 2021
Frederique
19 december 2021

Was weer heerlijk! Bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
19 december 2021

Het was weer heerlijk! Bezorgtijd kwam overheen met tijd die was aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cyril
19 december 2021

Super lekker gegeten weer. Top Sushi!

R.A.
18 december 2021

Ik had een sushi box besteld met fried sushi. Er zat een erg dikke laag paneermeel over de sushi heen waardoor deze niet erg lekker was. Overigens was de sushi box op zijn kop en op zijn zij vervoerd waardoor de sushi door de box heen lag. De bezorger was er wel precies op genoemde tijd! Normaal bestel ik de sushi altijd bij Mr. Sushi en het is ook altijd heerlijk. Maar helaas was het deze keer echt niet lekker.

Bob
17 december 2021

Lekker en snel

Tijmen
15 december 2021

Steeds weer zeggen we: "Dit was echt de lekkerste sushi tot nu toe!"

Frédérique
12 december 2021

Zoals altijd erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke
12 december 2021

Slechts één kuipje wasabi bijgeleverd. Toen ik dat telefonisch terugkoppelde, werd ik onbeschoft te woord gestaan door een medewerker. Sushirijst was niet plakkerig genoeg, waardoor sommige sushi's uit elkaar vielen. Zalm smaakte niet vers. Gefrituurde garnaal was niet knapperig. Eend was te gaar en daardoor droog. Bijzonder teleurstellend.

Merel
11 december 2021
Jaimy
11 december 2021

Top

Tom
11 december 2021

Snel bezorgd en was heerlijk, vooral de fried crunchy zalm

Van Dijk
6 december 2021

De sushi was goed van smaak maar viel uit elkaar, niet strak gerold.

Magda
5 december 2021

.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. V.
5 december 2021

De bestelling was 45 min te laat, zonder daar enig bericht over.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ken
5 december 2021
Anouk
5 december 2021

Ik bestel met regelmaat sushi bij mr. sushi. Het eten is heerlijk en de bezorging is snel!

Roobin
3 december 2021

Een fantastisch sushi bedrijf, de king crab roll is mijn favoriet en de crispy sushi is ook fantastisch. De enige sushi die ik eet bestel ik hier. Mijn enige verzoek is of ze de crispy sushi ebi tempura nog aan het menu kunnen toevoegen! 10/10 would recommend.

Johan
29 november 2021
Desiree
29 november 2021

Top !

Suus
28 november 2021

Keurig op tijd deze keer, heel blij mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maureen Hendriksen
28 november 2021

Superlekker weer 🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
28 november 2021

Lekker en op tijd

Tulay
27 november 2021

Vandaag weer lekker gegeten en netjes op tijd!

Frank J.
25 november 2021

Ruime keus voor vegetariërs, vriendelijke bezorging, mooi op tijd, attent, goede acties. Hier kun je met een gerust hart bestellen! Lekker.

Shar
23 november 2021
Mitch
21 november 2021

De sushi is qua smaak de beste van Amersfoort naar mijn mening. Alleen is het deze keer met de bezorging fout gegaan. In de mail werd aangegeven dat het bezorgd zou worden om 19:00 bestelling was geplaatst om 18:00. Na 19:30 gebeld te hebben met de vraag waar het eten blijft werd er netjes op geantwoord dat de bezorger er met een kwartier zou zijn. Dat klopte vervolgens ook maar alsnog 45min langer moeten wachten dan de aangegeven tijd. Eenmaal de bestelling geopend kwam ik erachter dat de sojasaus miste en de stokjes op-zich geen probleem dan maar een vork uit de la pakken. Al met al liep de bestelling niet echt lekker, ik weer bellen met de overigens vriendelijke medewerkster met de melding dat de stokjes en sojasaus miste. Ze kwam met een vriendelijk aanbod waar ik mee akkoord ben gegaan, vervolgens opgehangen om lekker te gaan eten. Waarbij ik er toen tot overmate van rap er ook nog is achter kwam dat de bestelde bestelling niet klopte. Bestel regelmatig bij ze en niet eerder een p

Maureen Hendriksen
20 november 2021
Emina
16 november 2021
Christa
11 november 2021

Was erg lekkere sushi, goede producten en hoeveelheid, pokebowl alleen is al goede avondmaaltijd!

Ib
9 november 2021

Heerlijk gegeten! En lekker snel bezorgd

Audrey Hooft
7 november 2021

Genoten van heerlijke sushi, goed op smaak en vers. Bestelling werd op tijd bezorgd. We hebben al vaker elders besteld maar tot nu toe was dit de beste. We gaan zeker nog vaker bestellen.

Gerda
7 november 2021

De sushi is heerlijk. Wat ik alleen echt bijzonder jammer vind is dat ik er 2 uur op heb moeten wachten. Na een telefoontje om te vragen waar het blijft krijg ik er nog wat gratis bij. Dat is aardig maar mijn bestelling van de warme producten was ijskoud. Zonde en heel jammer. Ik ga voortaan ergens anders mijn bestelling doen.

Edu
1 november 2021

Super verse en lekkere sushi

Eva
1 november 2021

Normaal gesproken altijd snel en heel lekker, maar vanavond kwam de bestelling pas na bijna twee uur (waar ik zelf achteraan moest bellen), waren ook de warme gerechten koud en minder smaakvol.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

hi eva, kunt u ons contacteren? mvg

Paula van Voorst
1 november 2021

Besteld, zou een uur duren. Na 85 min nog niks ontvangen, gebeld, het zou met de volgende bezorger mee gaan. Uiteindelijk 2 uur na bestelling werd het bezorgd, maar kreeg verkeerde bestelling. Toen dat ook weer omgeruild was was het warme deel vd bestelling ijskoud. Heb in totaal dus 2 uur gewacht op een deels koude bestelling en 4 keer moeten bellen. Meisje dat ik steeds aan de telefoon had heeft 0 x sorry gezegd. Hele slechte service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

hi paula, kunt u contact met ons opnemen?

Kevin
31 oktober 2021

Bestelling zou kwart voor 7 worden bezorgd. Kwart voor 8 gebeld of er iets fout is gegaan. Je bestelling gaat met de volgende bezorging mee, werd er gezegd. Een half uur later werd er aan gebeld staat de bezorger met de verkeerde bestelling aan de deur. Gelukkig duurde het even en stond hij nog voor de deur, na een minuut of 2 had hij eindelijk de juiste tas gevonden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

hi, kevin zou u contact met ons willen opnemen?

Veronica
30 oktober 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was echt super mooi op tijd!

Mart
30 oktober 2021

Vriendelijke bezorger, snelle service. Meermaals besteld, zelfde ervaringen.

Sylvia
29 oktober 2021

Heerlijk en strak op tijd, zeker voor herhaling vatbaar

Glenn
29 oktober 2021

Vriendelijke jongeman kwam de sushi brengen en wat was de sushi weer heerlijk! Voor de sushi liefhebbers, deze toko is echt een aanrader !!!

Lise de Ridder
28 oktober 2021

Super lekkere pokebowl!

Yasmina
27 oktober 2021
Alie
25 oktober 2021

Keurig op tijd en was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne
24 oktober 2021

We hebben heerlijk gegeten! De bezorger was wat later, maar hier werd netjes op tijd over gebeld. Zeker een aanrader.

Mirjam P
23 oktober 2021

Erg verse, en overheerlijke sushi! Ik vind t wel DE BESTE in Amersfoort e.o!

Renske
22 oktober 2021
Robin
18 oktober 2021

Top! Heerlijk eten en perfect op tijd.

Dallinga
18 oktober 2021

Snel klaar en smaakte lekker.

Dirkje Berkheij
17 oktober 2021

Jammer dat er geen sojasaus, stokjes en wasabi bij zaten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AsmaNur
16 oktober 2021

Uitmuntend in smaak,bites van de frituurtjes zijn heerlijk ,combi's,verzorging,heerlijke snacks,de zalm en tonijn heel tender...en de appelflapjes waren echt een verwennerij... en de bezorging was vriendelijk en hartelijk... Zeker!~EEN AANRADER ♥️🍂🍁

Suus Prent
13 oktober 2021

Hoop alleen dat ik inderdaad mijn 40,57 euro retour gestort krijg zonder dat ik daar steeds achteraan zou moeten zitten

Gisela
13 oktober 2021

Lekker gegeten. Heel tevreden over de sushi. Gebruik gemaakt van de actie 'freeroll' voor een gratis sushi rol. Enige minpuntje daarvan was, dat de sushi lauwwarm was geworden door de gebakken shrimps.

Desley Visser
12 oktober 2021

Bezorger was hartstikke vriendelijk & het eten was zoals altijd; heerlijk! 🥰

Anoniem
12 oktober 2021

Super snel bezorgd en hele lekkere sushi. Echt super tevreden!

Laura
10 oktober 2021

Wij stonden bij het afhalen bij de verkeerde vestiging en vroegen daarom of de Sushi alsnog bezorgd kon worden, maar er was geen medewerking vanuit de persoon waar ik contact mee had. Toen wij vervolgens naar de andere vestiging waren toe gereisd, heeft iemand van ons gezelschap de bestelling snel binnen opgehaald. Eenmaal thuis aangekomen bleek 2x de portie krokante garnalen niet meegeleverd te zijn. Al met al, geen goede ervaring..

Reactie van Mr. Sushi

Beste Laura, wat vervelend dat u niet tevreden was met uw bestelling. Zou u een e-mail kunnen sturen met uw klacht naar info@mrsushi.nl? Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Sanne
7 oktober 2021

Helaas kreeg ik koude loempia’s geleverd. Mr sushi gebeld maar geen nalevering of volledige compensatie van de loempia’s. Enkel een 10% kortingscode. Niet fijn, geen relaxte service

Sanne
5 oktober 2021

Sushi was lekker. De loempia’s en gyozas waren vochtig en koud. Dat was wel minder :). Smaak was wel goed.

Jorn
4 oktober 2021

Heerlijke vega en vegan sushi! Het bestellen in de app is nogal lastig. Je kan de sushi niet makkelijk op vega of vegan sorteren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.